Thursday, March 19, 2009

a pleasant surprise~

SURPRISE!!

aku tengah layan cite my girl ep 2 ngan zha kat bilik aku...(damn shweet~)
tetibe.....pak satpam umah aku yg baek ati itu datang ke lorong kitorunk......
which mean lorong anak malaysia...cuz kat ctu ader bilik aku(dr.meow2), dr zha n dr.zaty...{opps....dats according to papan yg melekat kat pintu bilik kitorunk^.^}

anyway..pak tu tetibe tanye "yang namanye azera shiapa??"
c zha dgr nama nye dipanggil..lalu dengan terkejotnye..die kuar dr bilik aku....
then he ask again..."yang namanye azera shiapa??.tunjukkan tangan!!"
n im like..who??me??....

aku pun kuar dr bilik aku n angkat tangan dengan semangatnye...gaya mcm nk tny soklan dlm class..tp mmg salji la kat Malang ni,kalo aku bertanya dlm class....hahahahaha~
tetibe pak tu gelakkan aku sbb die kate die suruh tunjuk satu jari je..(still aku x phm kenapa nk satu jari je...)
yg menjadi persoalan kat cni..he had something in his hand!!

then he gave it to me..."untuk kamu...temannya kasi"
aku pun..amik je la kan...
SEJUK~
aku pun masuk bilik...sambil melihat muke kepochi zha...aku pun belek2 la barang tu....


an 'ice cream'+ a fancy card

TADA.....hahaha..suddenly sumone is on my mind......
juz because of dat stupid incident..n i`ve got this???
anyhow.......
THANKS A LOT!!!!

really appreciate ur effort.....n u juz made my day....


IM SORRY~

4 my stubbornness.....

zha pandang aku mintak explaination....tp die juz dapat "abaikan~"...hahaha..tp aku rasa die taw je kot....
so aku pun share la ice cream tu besama cik zha kite n smbung blk layan my gurl sambil tersenyum2 cm org gile....
oh heppy hepy day^.^



feedback!! ^.^

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

saper bg?

March 21, 2009 at 2:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home