Thursday, March 26, 2009

gawat darurat..


SAKIT, siapa yang sangka??
kalo nk diikutkan,aku mmg la bermasalah sket..
dr CNS sampaila metatarsal...
tp 4 da 1st time aku masok gawat darurat ni...naik wheelchair lg..(hehehe..cm org tua)

aku nak makan ikan...aku makan ikan...sedap2...
aku mengah2...smpai xbole jln..tp jln2...
aku sakit perot...tp aku still hang out...
aku mkn ubt,minum air.....

jeng jeng jeng~.....perotku cm dipijak2 oleh setan...ngaaa shaket meh....!!!!
aku nk pulang!!
matlamatku hanya satu.....
tergolek2 diatas katil...

tp perot aku yang macam dirobek n disepak tuh wat aku x bole jalan...
maka sumbody memapah aku(menda ni da jd bahan utk aku sepanjang hari ni)
yg berat ni...{KANTOI..ngaa..malu2}

sampai umh..yes!mission accomplished....
golek2...golek2....
skali....dorunk suruh g umh saket...
aku pegi jgk..walau hati xnak....

sampai.....aku naik wheelchair....hahahha...
pastu masuk unit gawat n darurat....
nek ats katil...tekan2 perot...
adoyai....

UBAT!!masuk ikot anus(sumpah aku xmaw da!!!)
urine test....
tertekan dgn perkataan pregnancy test~
aku..NEGATIVE ok!!!
phew..kalo x mampos kene kjor ngan mak aku...

almost kul 10..aku pulang....dgn conclusion...UTI...
special thanks n sorry to...
INCHE AKMAL

JOO LI YANG

DIN GONCANG
n juge teman2, n pak2 n ibu2 yang berkaitan....

maaf ya~..if im being a burden to y`all...
may GOD bless u guyz...




feedback!! ^.^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home