Wednesday, April 15, 2009

cerita basi..

CuTi-CuTi MaLaNg

kitorunk dapat cuti 4 hari....BESTNYE...(awal2 jela) pastu masok 2nd day da mati kebosanan... hahahahaha~cuti pun jadi bosan...x cuti lagila bosan...
pe g..habis sume muviee yg kua kt indon ni aku redah
  • Mati suri
  • kereta setan mengarai
  • SMS
  • Yes man
da hbs bekampung kt wayang..tetibe kua idea g kareoke...
melalak2 mcm org gile smpai black out...ngee~

bajet nyanyi..tp sore x sedap langsung

me n my gurls r havin fun

habis episode kareoke...planning ke coban rondo...
firstly..masak-masak2....
dak2 umah aku la paling semangat masak2...
macam2 menu yang kuar...
  • nasi goreng ikan bilis
  • french toast
  • kerupuk ikan(aku je yg bedal)
  • telor rebos
  • cucur bakwan+ikan bilis
  • air teh
da siap2...kumpul la kat umah pink...

coban rondo onset preparation at umah pink

then kitorunk pun bertolak ke coban...yippi~
sampai2..tempat tuh damn nice..tp a bit crowded..
walaupun gtu..kami dpt cari port baek punye...
letak barang..tgk2 kiri tgk2 kanan..pak satpam yg konon nye follow nak guard kitorunk da bedebush masok dlm air...

aku maseh waras n tahan nafsu..pi la solat lu..
hbs solat..aku n mek-mek yang len...
masok jugak dlm air yg sejook tahap petala ke 8 tuh..brrrr~
aksi kami yang ala2 batak jupe air dr kalkus..


sejuk sejuk sejuk

dekat waterfall yang heavenly heaven~

bile badan da sejook tahap giga..perot pun mulala nyanyi2 lagu hard rock metal...
ape g dengan riak n takbor nye aku melantakla makanan yg da penat2 aku masak...
plus adela beberape menu baru yg tibe2 muncul dr langit ke 7...
  • sardin cap ayam
  • sari roti yang melambak2
  • donut kaler2 pelangi
perot kenyang...
"jum sape lagi tahan sejok,kire menang"

aku mengajak si bodyguard yg duk ikot kitorunk 2 men game sape lagi hebat...

maka kami pun duk mengadapla keindahan ciptaan tuhan...
waterfall yg sgt tinggi n freezing to death...

"woi..cepatla..kitorunk nk blk"
akhirnye ego due2 dak x matang ni dilunturkan oleh sore cik qish...

maka xdala pemenang n pengalah..resultnye...SERI~

tp gigiel tahap maksimumla due2..padan muke~

sape lg hebat?

siap2 nk blk..temand2 yg len sebok membeli belah gaye ala g jln2 kt paris je..
agak macam2 la mereka beli..then we say gud bye to coban rondo..

leavin da foot prints..

alang2 da dapat travels..jgn sia2kan.. so pas coban rondo..straight g
Batu night Spectacular..

tp kat cni..aku agak kuciwa..karena....
  1. x banyak amek gmbr2 aku yg hawt
  2. x men semua maenan(hakikatnye mmg la x bole..kang muntah hijo aku)
  3. masa yg sangat singkat
aku cume sempat men bumper car(tp ade kenangan..lututku lebam2)
n masok umah antoo(sigh~malunye aku kt cni...)

b4 maen bumper car

giannye aku men jadah ni

walaupun dpt tiket free(sepeda angin) tp x dpt maen..huhuhu..
i`ll promise..aku akan dtg balik BNS ni...
TUNGGU!!!!

hbs BNS...we r all headin home...
then..jeng jeng jeng......
the episode of endless nite juz begun..
what a day(=_=)



feedback!! ^.^

2 Comments:

Blogger AkMaL said...

sampai ati kau bg aku jd pak satpam.....apa punya kucing

April 16, 2009 at 2:38 AM  
Blogger azera@meow_meow said...

oh bukan ke??
oh ko kn bodyguard..sory2salah2..
hahahaha..jgn mara beb~

April 16, 2009 at 3:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home