Tuesday, April 21, 2009

huhu~

~bikin gue stress donk~

argh tension...rasa cm nk sepak kpala org laju2..huhu...
kerana....
  1. permohonan aku untuk join ahli kelab menguruskan badan secara mega sale ditolak mentah2...tidak tahukah mereka bahawasanye aku ade aim nk jd cm nicole scherzinger...weh nisha,ko bajet ko sorunk nk jd cm fergie??ko plak zaty..bajet paris ah??
  2. semenjak 18 menjak ni..aku asyik dikaitkan dengan pregnant...haish..marahnye~mcm da xde topik lain..skrg 4 bulan..kang tetibe jd 6 bulan plak...rase cm nk cubit2 org..ngee...
  3. ni lg satu yg wat aku cm...haish~pe g kalo tidak subjek kegemaran semua..methodo...mcm xde arah tujuan..presentation yg bikin aku n beberapa org yg terlibat panas ati n rase2 cm nk tuka jd huluk..
p/s:jgn2 stress2..it can lead to emo2..it can lead to pms then straight away to laki special...abang x kuasa nyah...~

feedback!! ^.^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home