Wednesday, April 29, 2009

revenge response

~40 things i need to clarify~

oleh kerana ada manusia yg x bertanggungjawab telah menyebarkan menda2 palsu..cis!!!im here to fix things out
so da real thing is....

  1. mak bapak aku je yg sayang aku..yg len sume admire sebab aku HOT=_=
  2. mmg suke makan ikan, sebab ayam menggemokkan..x pecaya??lihat org ni
  3. well,of cuz aku fashionable...tp ade org tu suke nak tiru aku...
  4. pendirian kukuh??tah bile2 tah..
  5. bermesra ngan org..bukan setakat org je..binatang pun bolela...
  6. jaga makan.ya btol..tp silap ar kalo aku ade mood nk makan..ngaa~
  7. susu x sedap,rasa cm muntah orang je..
  8. suka hati aku la nak pakai kaler per pun..aku pakai kaler hijau taik pun jap g cun gak..siap ade org ikot g...
  9. pumpuan special?i do love girls..
  10. suke pakai heels sebab cite2 asal nk jadi model,suddenly otak aku ble berfungsi plak..so kena la jd doc..
  11. mmg la sardin..dah muke pun ala2 sardin.hudoh..
  12. stay up malam2 wat qiam meyh..=p
  13. aku tulis menda ni sbb x puas ati ngan blog tu...
  14. ade org nk bg ke volkswagen tuh???aku tunggu ni..
  15. KOREA!!!stylo siot..bkn setakat SUJU,aku minat buanyakkkk lg...
  16. aku nk g korea ngan zha n zaty..nk g pelok2 SUJU...
  17. sape la yg kecoh2 ckp aku nk g SPAIN ni..ader yg nk kena blasah ni~
  18. KEDAH??negeri planet mane tuh??xtaw2..
  19. aku mmg kaye..kaya budi bahasa...
  20. kalo hp aku mahal..ko kena curi la???
  21. kalo orang nak blanje aku ice cream..strawberry pun aku telan tp dgn muke yg x eclass..
  22. STEAMBOAT...make sure sedap..kalo x,aku rebos ko dlm periok sup zulia!!
  23. ko ader masalh ke aku gelak??aku taw la ko gelak cm hantu raya...
  24. ala,men bola tuh..aku bg je ko menang..kang tercabar la kelakian special ko...
  25. tgk wayang tp tido...wat perabih duit je..
  26. popcorn..manis@ masin??u choose...
  27. moto soul tu kire aku da ble amekla..aku nk rempit~
  28. PDA..kire2 aku akan ade kat sana x??
  29. menyeramkan sbb ko x ble join da club ke??piza!!yum yum..
  30. veterinar la..haigo..ni yg aku sedey ni...
  31. still x suke budak2..rasa cm nk bg kaki je...
  32. aku ajar ko kn wat blog skin..pe g, bayar ah!!
  33. laki korea n channing tatum damn hot...kalo ko..OUT~
  34. original strawberry..aku x men ar fake2...bukan cm ko..tiruan..
  35. tangan kecik..kaki kecik...perot ja besar..CACAT...
  36. aku x baek la..tp sangat2 baik...
  37. sape ckp mak mentua ko..mak tiri ok..sukatila nk gayot ngan mak aku..xkn nk gayot ngan mak ko kot..wat perabih pulsa je..
  38. eleh..x bg aku mkn FROZZ tp ko jgk yg beli..so salah siapa??
  39. betul ke aku suke belon??bukan aku suke ko ke??wek...perasan~
  40. no comment....
nasehat utk die balik...
  • bile aku suruh update,means...update pasal diri sendiri..not bout ME nyotz..
  • len kali,menda yg aku share ngan ko..xyhla bek ati g citer kt org...
  • weh aku x EMO ok!!!


feedback!! ^.^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home